Sentimos advertirle de que su navegador web no está actualizado.

La web a la que intenta acceder utiliza las últimas tecnologías para crear una experiencia de usuario única por compatible únicamente con las últimas actualizaciones de los navegadores web más usados. Para descargarse las últimas versiones de estos navegadores, por favor, escoja en la lista su navegador favorito y descárguelo.

Muchas Gracias.

Un lugar para admirar,

un lugar para visitar

Rutas experienciais


soninfinito


gal

Porto do Son é un dos municipios da península do Barbanza con maior potencial turístico. A particular fisionomía do noso territorio con case 30 kilómetros de franxa costeira fronte á ría de Muros e Noia, e ao océano Atlántico, ofrece infinitas posibilidades para gozar da natureza, do mar, da tradición, do noso patrimonio histórico e cultural, dos deportes de aventuras e do ocio náutico, dos nosos costumes, da gastronomía mariñeira e, sobre todo, de nós mesmos rodeados dunha contorna única.

Chegarás aquí atraído pola maxia do Castro de Baroña (BIC), pero a luz de todos os nosos miradoiros, das praias douradas, dos camiños frescos entre bóvedas de carballos pola beira do río, da privilexiada situación entre o mar e a montaña,… e tamén a nosa xente conquistarante para explorar Porto do Son en calquera momento do ano.


Por que rutas comezas?

sonnatureza
Patrimonio Único en Paraxes Singulares

sonnaventura
Escenario infinito para o deporte

soneterno
Miradoiros e solpores máxicos

sonsabor
Viaxe gastronómica desde a orixe

sonmar
Oficio e tradición mariñeira



esp

Porto do Son es uno de los municipios de la península del Barbanza con mayor potencial turístico. La particular fisonomía de nuestro territorio con casi 30 kilómetros de franja costera frente a la ría de Muros y Noia, y al océano Atlántico, ofrece infinitas posibilidades para disfrutar de la naturaleza, del mar, de la tradición, de nuestro patrimonio histórico y cultural, de los deportes de aventura y del ocio náutico, de nuestras costumbres, de la gastronomía marinera y, sobre todo, de nosotros mismos rodeados de un entorno único.

Llegarás aquí atraído por la magia del Castro de Baroña (BIC), pero la luz de todos nuestros miradores, de las playas doradas, de los caminos frescos entre bóvedas de robles por la orilla del río, de la privilegiada situación entre el mar y la montaña,… y también nuestra gente te conquistarán para explorar Porto do Son en cualquier momento del año.


¿Por qué rutas comienzas?

sonnaturaleza
Patrimonio único en Parajes Singulares

sonnaventura
Escenario infinito para el deporte

soneterno
Miradores y puestas de sol mágicas

sonsabor
Viaje gastronómico desde el origen

sonmar
Oficio y tradición marinera


Adjuntos:
ArchivoDescripciónData de Publicación
Descargar este adjunto (Rutas-PortoDoSon-GAL.pdf)Folleto Rutas PortoDoSon (Galego)  
Descargar este adjunto (Rutas-PortoDoSon-CAST.pdf)Folleto Rutas PortoDoSon (Castellano)  

banner rutas experenciais

Revista-municipal

ENLACES DIRECTOS

sede ayto logo1

Revista-municipal

pxom porto do son

sede ayto logo1

Ría Muros Noia

Radio 5FM

Radio 5FM

Instituto Galego de Estatística

Marea Museo

GALERÍA DE FOTOS

galeria-panoramicas