Sentimos advertirle de que su navegador web no está actualizado.

La web a la que intenta acceder utiliza las últimas tecnologías para crear una experiencia de usuario única por compatible únicamente con las últimas actualizaciones de los navegadores web más usados. Para descargarse las últimas versiones de estos navegadores, por favor, escoja en la lista su navegador favorito y descárguelo.

Muchas Gracias.

Un lugar para admirar,

un lugar para visitar

Miradoiros e solpores máxicos

soneterno

Miradoiros e solpores máxicos
Miradores y puestas de sol mágicas
2-3 días | Categorización: Sostible, Natural

gal
Todo o noso territorio ten unha situación e unha orientación privilexiada. En case calquera lugar de Porto do Son poderás gozar de espectaculares vistas panorámicas, buscar os atardeceres, ou a luz da alba se prefires madrugar! Nesta ruta atoparás os mellores miradoiros, algúns a case 700 metros sobre o nivel do mar e outros non tan altos pero igual de impresionantes, así como espazos emblemáticos da costa para envolverte nas horas máis máxicas do día. Paga a pena esperar por elas para levar no recordo esa sensación de eternidade!

Sabías que Porto do Son é o municipio de Galicia no que poderás visitar máis praias sen saír do territorio. ¡Temos 20 en case 30 km de costa!

esp
Todo nuestro territorio tiene una situación y una orientación privilegiada. En casi cualquier lugar de Porto do Son podrás disfrutar de espectaculares vistas panorámicas, buscar los atardeceres, ¡o la luz del alba si prefieres madrugar! En esta ruta encontrarás los mejores miradores, algunos a casi 700 metros sobre el nivel del mar y otros no tan altos pero igual de impresionantes, así como espacios emblemáticos de la costa para envolverte en las horas más mágicas del día. ¡Merece la pena esperarlas para llevar en el recuerdo esa sensación de eternidad!

Sabías que Porto do Son es el municipio de Galicia en el que podrás visitar más playas sin salir del territorio. ¡Tenemos 20 en casi 30 km de costa!



Experiencias:

Miradoiro do monte Iroite
Praia de Aguieira
Miradoiro do faro Cabeiro
Miradoiro da Atalaia
Praia e miradoiro de Fonforrón
Paseo e miradoiro da praia da Arnela
Miradoiro do monte Enxa
Praia de Area Longa
Praia das Furnas
Miradoiro de Caamaño
Miradoiro do monte Tahúme



 Miradoiro do monte Iroite
          Mirador del monte Inoite
Coordenadas: 42.729547692620585, -8.929364014412727

gal
Con 685 metros de altura, o monte Iroite é o máis alto da serra do Barbanza polo que desde aquí podes gozar dunhas vistas panorámicas inmellorables da ría de Muros e Noia.

De camiño ao miradoiro, vacas e cabalos salvaxes acompañan a subida. Moi próximo ao miradoiro sitúanse instalacións militares xa que este foi un punto estratéxico para o control dos ceos no noroeste da península ibérica.

esp
Con 685 metros de altura, el monte Iroite es el más alto de la sierra de O Barbanza por lo que desde aquí se pueden disfrutar de unas vistas panorámicas inmejorables de la ría de Muros y Noia.

De camino al mirador, vacas y caballos salvajes acompañan la subida. Muy próximo al mirador se ubican instalaciones militares ya que este fue un punto estratégico para el control de los cielos en el noroeste de la península ibérica.



 Praia de Aguieira
          Playa de Aguieira
Coordenadas: 42.74096062450033, -8.974524627028677

gal
Nunha contorna virxe, a praia de Aguieira é especial pola súa area branca e as súas dunas, sendo a máis longa do municipio. A desembocadura dos ríos Cans e Quintáns ofrece unha fermosa e única panorámica.

No seu extremo occidental atópase o illote onde se situaba a antiga fábrica de salga (42.744900577397075, -8.97422874944282) do mesmo nome (s. XIX). Desde aquí tamén hai unhas fabulosas vistas. Ademais é un espazo ideal para practicar deportes acuáticos como o windsurf e o kitesurf.

Para terminar o día, este enclave paradisiaco ofrece unha posta de sol diferente na que se ve o sol escondéndose entre as montañas.

esp
En un entorno virgen, la playa de Aguieira es especial por su arena blanca y sus dunas, siendo la más larga del municipio. La desembocadura de los ríos Cans y Quintáns ofrece una hermosa y única panorámica.

En el extremo occidental se encuentra el islote donde se ubicaba la antigua fábrica de salazón (42.744900577397075, -8.97422874944282) del mismo nombre (s. XIX). Desde aquí también hay unas fabulosas vistas. Además, es la playa es ideal para practicar deportes acuáticos como el windsurf y el kitesurf.

Para terminar el día, este enclave paradisiaco ofrece una puesta de sol diferente en la que se ve el sol escondiéndose entre las montañas.



 Miradoiro do faro Cabeiro
          Mirador del faro Cabeiro
Coordenadas: 42.739515915585464, -8.990575528836615

gal
Este é un dos miradoiros con mellores vistas da franxa litoral de Porto do Son. Desde este punto pódese contemplar a ría Muros e Noia, as súas augas azuis, os portos e as embarcacións faenando durante a xornada diaria de pesca.

Para culminar a experiencia, desde aquí obsérvase a marabillosa praia de Cabeiro, coa súa impresionante area branca e auga azul turquesa.

esp
Este es uno de los miradores con mejores vistas de la franja litoral de Porto do Son. Desde este punto se puede contemplar la ría Muros y Noia, sus aguas azules, los puertos y las embarcaciones faenando durante la jornada diaria de pesca.

Para culminar la experiencia, desde aquí se observa la maravillosa playa de Cabeiro, con su impresionante arena blanca y agua azul turquesa.



 Miradoiro da Atalaia
          Mirador de A Atalaia
Coordenadas: 42.72524901078382, -9.008334715391324

gal
Situado no núcleo de Porto do Son, preto da Casa de Cultura, o miradoiro da Atalaia é un punto magnífico desde o cal se poden contemplar as vistas da ría de Muros e Noia co monte Louro de fronte. É unha parada obrigatoria na que ademais se pode dar un paseo ata o peirao de Porto do Son, e mesmo se aprecian as praias de Fonforrón e Arnela.

Acompañando a este miradoiro atópase a capela da Atalaia (s. XV), reformada e ampliada varias veces ata o século XIX. O templo abre as súas portas en ocasións especiais como as festas patronais do Carmen (setembro) e Semana Santa.

esp
Ubicado en el núcleo de Porto do Son, cerca de la Casa de Cultura, el mirador de A Atalaia es un punto magnífico desde el cual se pueden contemplar la ría de Muros y Noia con el monte Louro de frente. Es una parada obligatoria en la que además se puede dar un paseo hasta el muelle de Porto do Son, e incluso se aprecian las playas de Fonforrón y Arnela.

Acompañando a este mirador se encuentra la capilla de A Atalaia (s. XV), reformada y ampliada varias veces hasta el siglo XIX. El templo abre sus puertas en ocasiones especiales como las fiestas patronales del Carmen (septiembre) y Semana Santa.



 Praia e miradoiro de Fonforrón
          Playa y mirador de Fonforrón
Coordenadas: 42.722145569996414, -9.009143092078466

gal
Cando baixa a marea, atópase este tesouro secreto: a praia de Fonforrón. A continua acción do mar contra os cantís creou unhas curiosas covas que son o seu elemento máis característico.

Ver o atardecer desde este areal é toda unha experiencia sensorial xa que non só se goza das cores da posta do sol. A vista acompáñase do olor a mar e do suave do eco das ondas proxectado desde dentro das covas. Como cando se escoita unha buguina ao oído!

esp
Cuando baja la marea, se encuentra este tesoro secreto: la playa de Fonforrón. La continua acción del mar contra los acantilados creó unas curiosas cuevas que son su elemento más característico.

Ver el atardecer desde este arenal es toda una experiencia sensorial ya que no solo se disfruta de los colores de la puesta del sol. La vista se acompaña del olor a mar y del suave del eco de las olas proyectado desde dentro de las cuevas. ¡Cómo cuando se escucha una caracola al oído!



 Paseo e miradoiro da praia da Arnela
          Paseo y mirador de la playa de A Arnela
Coordenadas: 42.71042107501466, -9.011753788485906

gal
Un paseo acondicionado delimita esta praia semiurbana situada ao sur da vila mariñeira de Porto do Son. Tranquila e protexida dos ventos do nordés é unha boa elección para pasar o día ou para achegarse a última hora e ver a posta de sol desde o seu miradoiro.

Na contorna pódense atopar varios locais da rede hostaleira de Porto do Son para saborear a gastronomía mariñeira local.

Consulta cales no directorio Onde comer.

esp
Un paseo acondicionado delimita esta playa semiurbana situada al sur de la villa de Porto do Son. Tranquila y protegida de los vientos del noreste es una buena elección para pasar el día o para acercarse a última hora para ver la puesta de sol desde su mirador.

En el entorno se pueden encontrar varios locales de la red hostelera de Porto do Son para saborear la gastronomía marinera local.

Consulta cuáles en el directorio Dónde comer.



 Miradoiro do monte Enxa
          Mirador del monte Enxa
Coordenadas: 42.703602256186436, -8.983870617248385

gal
A 539 metros de altura ofrece unha singular panorámica da dualidade montaña-mar de Porto do Son en todo o seu esplendor. A primeira ollada apréciase o sector norte da serra do Barbanza intégrarse na franxa litoral da ría de Muros e Noia.

Preto do miradoiro está situado o Centro Zonal de Coordinación de Salvamento Marítimo para a área de Fisterra.

esp
A 539 metros de altura ofrece una singular panorámica de la dualidad montaña-mar de Porto do Son en todo su esplendor. A simple vista se aprecia el sector norte de la sierra de O Barbanza integrarse en la franja litoral de la ría de Muros y Noia.

Cerca del mirador está situado el Centro Zonal de Coordinación de Salvamento Marítimo para el área de Fisterra.



 Praia de Area Longa
          Playa de Area Longa
Coordenadas: 42.690520289983596, -9.028014808138842

gal
Debido á súa situación, xusto aos pés do Castro de Baroña, tamén é coñecida como praia de Baroña.

É un areal virxe, con forte ondada e bastante vento. Un enclave ideal para aqueles que buscan lugares con encanto en contornas singulares onde pasar o día gozando da vista do castro, relaxándose sobre a area. Para finalizar con broche de ouro, podes gozar do atardecer envolto na maxia e tranquilidade deste lugar.

esp
Debido a su situación, justo a los pies del Castro de Baroña, también es conocida como playa de Baroña.

Es un arenal virgen, con fuerte oleaje y bastante viento. Un enclave ideal para aquellos que buscan lugares con encanto en entornos singulares en donde pasar el día disfrutando de la visita del castro, relajándose sobre la arena. Para finalizar con broche de oro, puedes disfrutar del atardecer envuelto en la magia y tranquilidad de este lugar.



 Praia das Furnas
          Playa de As Furnas
Coordenadas: 42.67884738088179, -9.029987761087405

gal
A praia das Furnas é coñecida polas piscinas naturais formadas polo desgaste do vento e da auga nas rocas de lousa. Na zona chamada punta Pedras Negras fórmanse pozas de auga cristalina e cor turquesa nas que non se advirte a profundidade real polo que han de extremarse as precaucións durante o baño. Debido á bravura do mar e ao forte vento é un lugar moi frecuentado polos afeccionados ao surf.

Unha pasarela accesible permite percorrer todo o longo da praia, e seguindo o Roteiro (circular) das Furnas, pódese chegar ata a contorna das lagoas de Xuño e Muro, á praia do río Sieira ou a ponte medieval do mesmo nome.

É tamén un lugar perfecto para contemplar o atardecer que, ás veces, acompañan arroaces nunha estampa idílica.

Esta praia foi escenario de series famosas como “Fariña” ou películas como “Mar adentro”, Óscar á mellor película estranxeira en 2004 e 14 premios Goya, xa que aquí tivo lugar o accidente que deixou tetrapléxico ao seu protagonista na vida real, Ramón Sampedro.

esp
La playa de As Furnas es conocida por sus piscinas naturales formadas por el desgaste del viento y del agua en las rocas de pizarra. En la zona llamada punta Pedras Negras se forman “pozas” de agua cristalina y color turquesa en las que no se advierte la profundidad real por lo que han de extremarse las precauciones durante el baño. Debido a la bravura del mar y el fuerte viento es un lugar muy frecuentado por los aficionados al surf.

Una pasarela accesible permite recorrer todo el largo de la playa y siguiendo la Ruta (circular) de As Furnas se puede llegar hasta el entorno de las lagunas de Xuño y Muro, la playa del río Sieira o el puente medieval del mismo nombre.

Es también un lugar perfecto para contemplar el atardecer que, a veces, acompañan delfines mulares (arroaces, en gallego) en una estampa idílica.

Esta playa ha sido escenario de series famosas como “Fariña” o películas como “Mar Adentro”, Óscar a la mejor película extranjera en 2004 y 14 premios Goya, ya que aquí tuvo lugar el accidente que dejó tetrapléjico a su protagonista en la vida real, Ramón Sampedro.



 Miradoiro de Caamaño
          Mirador de Caamaño
Coordenadas: 42.650286, -9.026895

gal
Acondicionado cun balcón de madeira que “voa” sobre a paisaxe, desde aquí vese toda a zona sur do concello incluído o veciño miradoiro de Tahúme (242 metros).

A privilexiada situación do miradoiro de Caamaño tamén permite divisar a península de Corrubedo, o monte Pindo, o cabo Fisterra e aos seus pés, a praia de Espiñeirido. Conta tamén con parque infantil e zona de descanso.

esp
Acondicionado con un balcón de madera que “vuela” sobre el paisaje, desde aquí se ve la zona sur del municipio incluido el vecino mirador de Tahúme (242 metros).

La privilegiada situación del mirador de Caamaño también permite divisar la península de Corrubedo, el monte Pindo, el cabo Fisterra y a sus pies, la playas de Espiñeirido. Cuenta también con parque infantil y zona de descanso.



 Miradoiro do monte Tahúme
      Mirador del monte Tahúme

Coordenadas: 42.60358261958576, -9.045015686558642

gal
As vistas desde o alto do Tahúme, a 242 metros de altura, permiten contemplar uns exquisitos atardeceres, cunha amplitude panorámica inigualable. Non sendo o máis alto, agúns considérano un dos mellores miradoiros de Galicia debido á súa situación nun dos puntos máis occidentais da comunidade.

Conta cunha boa conectividade, tanto para vehículos de motor como en bicicleta ou a pé, xa que forma parte dun roteiro de sendeirismo circular duns 10km que parte da praia de Espiñeirido.

esp
Las vistas desde el alto del Tahúme, a 242 metros de altura, permiten contemplar unos atardeceres exquisitos, con una amplitud panorámica inigualable. No siendo el más alto, algunos lo consideran uno de los mejores miradores de Galicia debido a su situación en uno de los puntos más occidentales de la comunidad.

Cuenta con una buena conectividad, tanto para vehículos a motor como en bicicleta o a pie, ya que forma parte de una ruta de senderismo circular de unos 10km que parte de la playa de Espiñeirido.



Cedida por: Ramón Pérez


Cedida por: Ramón Pérez


Cedida por: Ricardo Vara

GALERÍA DE FOTOS

galeria-panoramicas