Sentimos advertirle de que su navegador web no está actualizado.

La web a la que intenta acceder utiliza las últimas tecnologías para crear una experiencia de usuario única por compatible únicamente con las últimas actualizaciones de los navegadores web más usados. Para descargarse las últimas versiones de estos navegadores, por favor, escoja en la lista su navegador favorito y descárguelo.

Muchas Gracias.

Un lugar para admirar,

un lugar para visitar

POS 2012: Renovación de tuberías na rede de abastecemento de Portosín

Ante as repetidas roturas e avarías producidas na rede de saneamento de Portosín, o equipo de goberno do Concello de Porto do Son, decidiu incluír esta actuación no Plan Provincial de Obras e Servicios da Deputación (POS 2012), cun importe que ascendeu a 120.156,62 €.

Con este plan, que se está a executar actualmente, preténdese dar solución a maior parte das avarías producidas no casco urbán de Portosín, que sobre todo no verán conlevaba a tantos cortes de suministro na rede de abastecemento.

Esta serie de melloras comprende a substitución das tuberías de fibrocemento (de comportamento excesivamente fráxil) por outras de polietileno, a reposición do pavimento das beirarrúas, asi como, a continuidade da beirarrúa por diante do antigo "Bar Nito", algo que os veciños de Portosín levan anos demandando.

Con todo isto, o Concello de Porto do Son, pretende terminar cos " tradicionais" cortes de suministro na tempada de verán no núcleo de Portosín e garantizar a seguridade dos veciños ao seu paso pola Avenida da Constitución.

Fontes municipais informan que a día de hoxe a obra está executuda nun 50%.

Revista-municipal

ENLACES DIRECTOS

sede ayto logo1

sede ayto logo1

Revista-municipal

pxom porto do son

emprego1

Radio 5FM

Instituto Galego de Estatística

Marea Museo

GALERÍA DE FOTOS

galeria-panoramicas